Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Така въпросните вентилаторчета ги продухах яко и за сега проблема изчезна ... чуват се нооооо много много тихо и ако не се вслушаш няма да разбереш въобще ... сега друг е въпроса че нещо друго започна да дрънчи в таблото ... фанем го дръннем с чуко и да го прикючим ...
    Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

    Comment


    • Колко силно точно ги духа ?

      Да не си откъртил някоя перка?

      И пръска ли със спрей?
      Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
      Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
      Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

      Comment


      • Първоначално публикувано от XaBu4ko Покажи съобщение
        Колко силно точно ги духа ?

        Да не си откъртил някоя перка?

        И пръска ли със спрей?

        Със спрей днес ще пръскам иначе не вярвам да съм , във съвсем друго място на таблото се чува другото тропане ( горе при борда дето е и централните духалки)

        Иначе за сега спря а днес като ги пръсна дано да се успят
        Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
        Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

        Comment


        • Щом не спира вентилатора е таралежа...ако искаш пиши ще ти дам един за проба.
          sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
          ALFA ROMEO 2.0JTS ex
          ALFA ROMEO Crosswagon Q4
          Продавам Алфи на части!

          Comment


          • Те това направих днеска,полир паста 3М номер 2,винтоверт и стар вълнен чорап.
            Резултата е следния.
            Минах ги по 5 пъти чудя се дали трябва да се търкат още ?
            Attached Files
            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

            Comment


            • Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
              Те това направих днеска,полир паста 3М номер 2,винтоверт и стар вълнен чорап.
              Резултата е следния.
              Минах ги по 5 пъти чудя се дали трябва да се търкат още ?
              Тоя ефект се получава и с паста за зъби.......но не е дълготраен...
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • Посъветваха ме да ги мина с водна шкурка,1500,2000,2500 и после пак с пастата. Не се получиха перфектно,определено се изчисти матираната част отгоре и прогледнах. Напролет ще пробвам ритуала,важното за мен е да не матират веднага,че мразя да съм сляп на пътя нощем. А джамбазина като ги е минал с машината веднъж ще трябва да се мъча да ги позапазя.

                Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                Comment


                • Всичките ми опити да полирам акрил до вида в който излиза от матрицата са дали резултат най-много мн.добър но не и отличен.Може би има специални полировъчни материали.Аз използвам и Т-CUT и 3М пасти, вълнен плат, кече и накакъв специален парцал за полиране приличищ на марля по плетката но резултата винаги е почти.Периодически ги измивам подсушавам и минавам с напоен с Т-CUT вълнен парцал и после със сух и такаги поддържам.Може би 2-3 пъти годишно.
                  Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 23:16.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • Какво е това T-CUT колега?

                    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                    Comment


                    • Трябва си "обороти" със машина за пастиране и шкурки на водна основа със средни обороти на флекс и става като нов фара...
                      sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                      ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                      ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                      Продавам Алфи на части!

                      Comment


                      • А бе трябва си усет с тия шкурки, оти ако го претъркаш...остава вечен мат.......затуй за начинаещи препоръчах паста за зъби при всяко измиване на колата....има голям ефект.....колкото и смешно да звучи
                        Last edited by Бобби; d.m.y г., 07:56.
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • https://youtu.be/rXHTXdlWw1w


                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                            Какво е това T-CUT колега?

                            Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                            Паста за заличаване на драскотини, има и с някои основни цветове има и за стъкло, купувам си я от Бриколаж.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • Благодаря.
                              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                              Comment


                              • Колега,аз съм ги правил с шкурки 800,1500,2000 и накрая полиране с машина.Резултата е повече от добър,фаровете стават кристално чисти и резултата е дълготраен.
                                първия път ги бях напръскал с лак но много бързо се напука от камъчетата,след повтаряне на процедурата сложих защитно фолио сега всичко е ок.
                                Твоите са още мътни и има още работа по тях.

                                Поздрави!
                                Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X